planerarmathalina

för det första så skulle jag vilja tacka josef och william som
beskrev oss på detta vackra sett. (föregående inlägg)

för det andra så tycker jag att uppdateringen skulle kunna
förbättras. det är nämligen så att vi är väldigt dåliga just nu.
skärpning mathalina.


för det tredje så tänkte jag berätta lite om vad som händer på
valborgs!

vi kommer träffas ca. 10 - 12 stycken hos melina och äta mat
och mysa på lite.
klockan 9 tänds brasan nere vid ladan och vi tar oss dit på
smidigaste sätt. en timma senare tänds raketerna.
efter raketerna beger vi oss till närmaste grillplats, vid
denna tidpunkt får ni utomstående ringa och smsa,
höra av er på det sätt ni behagar. det är nämligen så
att grillningen är öppen för alla. (vänner..)

mat,det ni ska grilla, dricka och snacks tar ni med er
själva.


/mattis


Kommentarer
Postat av: linnzan

låter förträffligt :) jag har en fråga, när är det samling vid pumpen??

2009-04-28 @ 17:06:16
Postat av: Hanna

förslagsvis tar vi samlingen vid pumpen inte allt för tidigt.

2009-04-28 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0