Påskmust

Är det bara jag som inte tycker om påsk- och jultider? Då ska man tydligen dricka julmust respektive påskmust.
Vad är det för påhitt, det smakar ju ren folkskit! Jag förstår inte vad som är gott med det. Alla dricker det, jag förstår inte?!
Då är kolsyrat vatten 1 000 000 ggr godare.

Dessutom så äter man alldeles för mycket under dessa högtider.. Alltså, man orkar inte göra någonting för att man vräker i sig så himla mycket mat! Det är nästan så att man går omkring på dagarna och väntar på att få äta igen. Herregud!!



/Melly

Kommentarer
Postat av: malun

haha, jag hålelr med dig melllly påskmust och julmust är ungefär det äckligaste jag vet :)

2009-04-12 @ 12:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0