McDonalds

ikväll har jag umgåtts med fröken j.
jag var hemma hos malin idag också,
har inte varit där på ett tag. Förklaringen
till detta är att dom har skaffat en jätte stor
hund vid namn hubert, han drägglar och är
jätte farlig. så, jag vill helt enkelt inte dö.

på tal om att dö så hann vi med att vara som
nå pro medlemmar också, har även ätit min
första glass iår. det var ju trots allt -5 minus,
dvs jättebra glassväder (?)

imorgon ska jag till staden, plugga jävel och
kanske till och med döda hitler som var tvungen
att starta ett jävla andra världskrig som jag måste
arbeta med.........spotta på hitler!
vad har vi för idrott imorgon?
dans?
hoppas carl-jan kommer dit!




under och inne

/mattis

Kommentarer
Postat av: Krille

Dom var då bättre än Laila och tobias :P

Ha en bra dag

2009-04-03 @ 22:54:29
URL: http://www.Apberget.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0