måltjuv

Jag ser att melina försöker ta åt sig äran att
ha kommit på den smarta idén att göra en hopphage.
dock så är ju inte det här hela sanningen.
melina gjorde ingenting och hennes idéer suger tot.
men vi älskar henne endå. (jag iallafall..)

ikväll ska jag leka lite med den fruktade s.o..
det ska bli kul
förresten så får vi hoppas på mer läsare idag, då
blire besökar-rekord-party på torsdag istället!
kan även meddela om att vi (mathalina gänget med groupies)
kommer vara påskkärrningar på torsdag.
heheheh, nicenice!


hanna gillar barn



Kommentarer
Postat av: Melly

Jag var visserligen inte med på att komma på den lysande idén men jag kan faktiskt få fucka ur lite änå :]

2009-04-07 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0