Måltjuv 2

Okej, Mattis jag erkänner ! Lite måltjuv var jag nog allt :)
Men lärarna är en aning bittra åt våra strålande idéer ändå överlag! :P! Man måste faktiskt få protestera!

Jag håller med Hanna angående vår dag, däremot tycker jag inte att den var slapp. Det är fruktansvärt jobbigt att sitta och lyssna och se på film en hel dag. Bara för övrigt så däckade jag i två timmar efter skolan och nu efteråt känner jag mig inte ett dugg piggare :S !

Sen så ska jag snart träna, vilket förhoppningsvis(om jag har tur) kommer att bli mitt sista rehabiliteringspass. Men vi får väl se hur det blir med det. I morgon efterskolan kommer jag tuffa iväg med Gutte, min sk. far, till stan för att göra ett fotbollstest. Ska bli intressant att få se vad det är för något. Själv har jag faktiskt inte en blekaste aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0