Jag blir så glad....

Jag känner hur bra jag mår just nu, det är en obeskrivlig känsla. Nu har jag tränat två träningar( fotboll )och jag har inte känt av mitt knä överhuvudtaget. Jag kan numera skjuta med båda föttera och allt känns bara så jävla bra. Jag längtar för mitt liv till jag får vara med och spela matcher igen. Tyvärr lyckades jag stuka foten på träningen i onsdags, men vad gör det!? Det är bara köra och tuta :) Ingen kan förstå min lycka! Jag känner mig glad igen, jag är hel. Jag få vara med igen!

Dessutom så är det numera PÅÅÅSKLOV!!
Det är så efterlängtat så det näsan är sjukt.
Allting känns så fruktansvärt positivt och skönt just nu. Jag är så himla glad just nu och jag känner hur underbart livet kan vara! Tack benet!! Tack!!!

+ Fotbollen
+ Knäet fungerar, jag vet att jag inte kommer att ha ont i framtiden.
+ Behöver inte längre oroa mig över knäet angående mitt gymnasieval!
+ Mathalinagänget + många andra vänner
+ Jonatan
+ Påsklov

- Jonatan kommer att vistas i fjällen under större delen utav påsklovet
- Farmor är sjuk

GLAAAD PÅSK ALLIHOPA!!

/ Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0