Idrott

Idag deltog endast halva mathalinagänget på idrotten, den resterande delen gick på en promenad i vårsolen och gick på ica och köpte godis. Jag och Frohm är de två feta! Men något att tillägga är faktiskt att jag rehabtränade direkt efter skolan och ikvl ska både jag och Frohm på fotbollsträning. Egentligen kan man säga att vi inte är särskillt onyttiga ändå.

Jag blir så glad när jag ser att snön återigen börjar att smälta bort. Jag kan bara inte sluta tänka på sommaren och hur underbar den kommer att bli. Då får man bada, köra moppe, sova lite men samtidigt hur länge man vill, man kan helt enkelt vara fri som ett bi! Jag älskar den underbara doften av vår och sommar. Det gör att man får ny energi. Man känner att den snart är här. :)Underbart! :D

/Melly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0