HEJHOPP

vi är väldigt dåliga på att uppdatera på helgerna, vi vet.
men jag kan även säga att jag har jätte ont i magen,
nivet en hel del mat och sedan måste man även dricka
p-must. själv tycker jag att det smakar gammalt vatten och
detta är ingen hit i våran familj. för er som inte förstår malins
kärleksfulla inlägg så äre nämligen så att vi har kommit in på
samma linje och det kommer bli grymt!
så nu är vi inte bara bff längre, utan även bfare, ni fattar va..
jag längtar sjukt mycket till sommaren och göteborg. Jag vet även
att hanna alldeles snart har slagit ett såkallat rekord, det såkallade
1 månad och 20 dagars rekordet. (will I am räknas ej med i denna lek..)
igår var det även bigparty, dock var ingen av oss där. Malin fick ett kärleksfullt
samtal om att hon skulle komma förbi, men tackade nej till erbjudandet.
det var ju tur, för annars hade hon ju inte kunnat gänga med mig igår!
vi hade väldigt trevligt och var ute och gick (hehe hurtigt va?) med mina hundar.
kan även berätta för er att min bror fått en lägenhet här i boliden om han vill
ha den, det är lite osäkert eftersom hyresvärdarna var så fjolliga osv.
jag tycker att det var länge sen linnzan gästbloggade, kanske därför hon
är i fjällisen och myser på med robin. men krille då, vad har du för dig?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0