Hej och hå!

Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade. Jag har nämligen haft fullt upp hela veckan. Jag har haft dommarutbildning och tränar utbildning i fotboll alla kvällar hittills. Nu är det klart och det känns skönt. Nu har det även visat sig att jag tydligen ska bli tränare också. Jag ska träna F99/00, dvs. min syster. Kan bli intressant och roligt! :)

I kväll taggar jag på schööötttett ! mmm....! :)
Nu har jag städat fram massa stolar och annat och jag kan inte säga annat än att folket är välkomna :)
Längtar!
Ser väldigt mycket fram emot arbrytartävlingen mellan killarna, och en mellan tjejerna som kommer att gå av stapeln här ikväll efter den goda middagen :)

Ha det gott.. nu ska jag steka på vår altan.
Där är det brännhett. 15 grader i skuggan dvs. mke mke varmare i solen ..

/Melsor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0