günter, kära günter.

HAHAHha, en till sak som jag började tänka på av nån anledning är
när günter (hannas pappa) gjorde bort sig totalt. hahahahaha.
för er som inte var med så tänkte jag bara uppdatera er lite.

jag, hanna och malin satt i mackes rum och lirade gh. men jag kom
på att jag skulle kolla nånting på datorn i hannas rum. plöstsligt började
det ringa och kajsa ropade på rebban att hon skulle svara. dock så var
det  günters glada röst som svarade att hon var ute. då sa kajsa att
han skulle svara. och han skrek högt och tydligt.
- NAE, JAG BAJSAR!

jag höll alltså på att dö av skratt..
dock så var detta ungefär ett år sen, men fortfarande lika kul!

/the one and only mattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0