glass x 2 pizza x 2

Anledningen till att jag inte uppdaterade under gårdagen var att jag var fast med min pojkvän, eller fast och fast vet jag egentligen inte om. Jag och Jonatan vandrade 2 prommenader i vårsolen, vi var även hundskötare. Vi hade otroligt mysigt måste jag säga. Jag älskar faktumet att sommaren verkligen är påväg nu. Det slutar med glass nästan varje dag. I går fick jag det dessutom dubbelt upp såsom jag kommer att få pizza i dag. Min söta syster fyller nämligen 9år. Pizza och onyttigheter blir det för hela slanten < 3

I kväll ska jag träna fotboll < 3 Jag längtar som aldrig förr. Jag älskar att jag är tillbaka igen :)
Tagga tusan till matcherna i helgen :)
I morgon efter skolan kommer dessutom mathalinagänget dra till stan direkt efter skolan med buss! Vi ska tydligen gå på café och ta en latte. Men om det kommer sluta med det tvivlar jag på! Mattis ska även köpa sin avslutningsklänning. Morgondagen blir något att se fram emot.

 
När inte hundarna ville jibba var Myra tvungen att  rycka in!
/Melker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0