gästbloggeri!


Så var det dax igen :)
nu var det faktiskt ett bra tag sedan jag gästbloggade, men som mathilda skrev och avslöjade så var det för att jag var i fjällen och mös med robin, och det tycker jag är en bra ursäkt.
Nu är jag i alla fall hemkommen.  jag kan ju berätta lite om vad min helg innefattade;
 

  • skoteråkning som resulterade i ryggvärk.
  • Sol, resulterade i en halv bränna. Pannbandet var i vägen för andra halvan så nu ser jag sätt dum ut, inte för ovanlighetetns skull dock.
  • ännu mer skoter, jibb och fastkörning, resluterade i svett och ryggvärk.
  • mys, resulterade i ja det vet jag inte men det var mys iaf.
  • buss och bil resa, resulterade i träsmak.
  • pimpling resulterade dessvärre inte i nånting alls

sammanfattningsvis resulterade helgen i trötthet och halsont men lycka.

MATHALINA, säg mig, vad händer i veckan???
jag vet bara att jag ska försöka orientera mig till hanna med skoter och med tanke på mitt lokalsinne kan jag lika gärna hamna i fällfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0