gästbloggeri!


Japp, det är sant, jag ser numera ut ungefär såhär; 
okej inte riktigt, men mina muskler är BORTA! :( och inte får jag träna i veckan heller för att jag äter penicillin fortfarande. men nästa vecka då jävlar :D

har egentligen inget vettigt att skriva, ungefär som vanligt, men jag tyckte att det var på tiden att gästblogga lite.
Tycker det låter som en utmärkt idé med Robinson i sommar, om mina muskler har hunnit växa ut tills dess men eftersom jag äter som en häst och snart är igång med träningen är det en baggis! :)

PÅ tal om mat, mattis, min mamma hälsar att du är duktig som matade mig idag för jag berättade om potatisburgartuggorna för alla mina nära och kära som du gav mig idag. hon är innerligt tacksam. fast jag hade klarat det själv :}

tänkte även meddela att jag blivit fullkomligt kär i låten jag ska skriva och överätta på franskan. jag begriper inte ett ord men jag älskar den ändå.

slutligen kan jag meddela att skolan är nåt jag inte är fullkomligt kär i . fick boken ondskan idag. jag ska ha läst till sida 81 till imorrn. nu är jag på 57 så det är bäst att jag pallrar mig iväg och läser resterande 24 sidor.

tänkte att jag även kunde slänga in en bild på min brors skoterförartalanger som jag hittade i en bildmapp. Han är rätt duktig, visst?
men nu är det slut på sånna fasoner. SOOOOMMMMMMMMMAARRRRRRRR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0