f10

kom för ett tag sen hem från en powerwalkpromenad med malin.
dock så blev det ju inte riktigt någon powerwalk.
man kan tro att vi är f10 eller något sånt.
jag ska berätta varför.

  • vi började med att bli kissnödiga och gick in i skogen för att kissa. (ja, malin hade med sig toapapper i fickan.) efter detta såg vi en fin myrstack (tveksamt om det ens var en myrstack). iallafall så ville malin se om myrorna sov, och vars dom låg och sov. så vi började riva sönder den där satans myrstacken med pinnar. dock kom det aldrig fram några myror. även om att jag är säker på att jag såg en hel del!
  • vi hittade en fin sånhära reflexpinne som låg på marken. vi tog upp den och började slänga den på varandra (ja, som en slägga..)
  • sen sprang vi lite och låtsades att vi var utveklingstörda. (malin behövde inte anstränga sig egentligen)
  • vi såg en fin skylt. och en hel del stenar. så vi började kasta en massa stenar på skylten. den som först träffar s åkulla skylten nivet. rolig lek. dock så kom en man cyklande och vi sprang därifrån. detta gjorde allt så mycket mer pinsamt.
imorgon är det valborgs och det kommer rocka! det känner jag på mig.
komigen med uppdateringen nu brudar. den suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0