ey gangstermalin

jag tänkte berätta varför jag längtar till sommaren, i bilder!
påhittigt vavvavaa? hahahaha

glassa runt med linzan, hanna och malin


hänga med kossorna i hebbers


schtek


gunga?


kissa bakom träd


bada


karusella


ragga boysen


hehe, inte sommar men nästan


malin är en duktig barnvakt (ramla med mopeden)


åka gräsklippare genom en hel by


bilden skulle inte vara här, men det
är ju vickan så den är fin iaf.



kvällen kommer förresten tillbringas med fröken johansson.
det blir nice

/mathilda

Kommentarer
Postat av: malin

Jag vill ha soooooooOOOooOmmar, nu tack! :)

och jag måste även säga att vickan har en fin stjärt =)99999

2009-04-01 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0