Efter träning, pizza och kladdkaka.

När man tränat, käkat pizza och utöver det tryckt i sig två feta bitar kladdkaka och en hel del godis mår man inte så väl kan jag säga.
Jag är skakis i hela kroppen, så jag vet egentligen inte vad jag ska ta mig till. Mitt huvud håller på att sprängas och helst av allt skulle jag vilja strypa min jävliga lillasyster som har sin sena "sexårstrots" som visst kom vid ca 9års ålder. Nina har damp för hon inte fick äta äpple samtidigt som hon spelade kort. Jag hatar skrikande småungar.

Måste också meddela att jag stötte på "alin" ur vårt fina gäng. Hon var på ok, och jag tror minsan att det inte bara var jag som skulle vara onyttig denna afton. Mallan hade nämligen köpt sig en fin påse natur chirre !! PÅ ok mötte jag även vår otroligt älskade Ola Nordberg, eller inte. Tack och bock!! :)



Kommentarer
Postat av: malin

huehueue, dom var dockkkkkk inte till mig utan till min syster ;(

2009-04-05 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0