Dagens tabbe

Jag tänkte vara så generös att tilldela någon dagens tabbe. Det blir inte ett så svårt val, enligt min åsikt.
Den som tabbade sig var precis den generösa människan som precis kom på nomineringen.
Det var såhär att jag anlände till mina otroligt vänliga morföräldrar som bjudit oss middag denna dag.
När jag kom dit ropade min lillasyster till min mamma:
- Mamma visst får jag fara till **** efter vi har ätit!?
- Ja, det ska väl gå för sig, svarade min mor.

Efter det så skriker jag utöver mig.
- Alltså, jag hatar ****, hon pratar ju aldrig. Hon svarar aldrig på tilltal.
Då sticker min otroligt störande lillasyster ut huvudet från mormor och morfars lekrum och säger:
- Melle, du är väl medveten om att Elin är här.

Pga. mitt otroligt skamliga uttalande så blev det en aning skämmig stämning över hela middagen. Flickan som jag skrikit det åt vågade inte ens komma och äta.

Sammanfattning: KLUMPIGT MELLE, KLUMPIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0