Dagens stjärnor

Idag kunde jag inte rikigt bestämma mig om vem som skulle bli dagens stjärna, det stod mellan två flickor så istället för att välja en valde jag båda två.
dagens stjärnor är


Emma på 16 vintrar & Rebecka på bara 15 sommrar.
Emma och Rebecka, dom är goda vänner fastän mycket olika. Dom  tycker om olika saker, Emma är hjulbent Rebecka är kobent. Emma promenerar Rebecka kör bil, Emma är spinkig, Rebecka är välbyggd. Men en sak har dom nog gemensamt.


Ungefär så här kan man snabbt sammanfatta emma & rebecka, men det kan lätt hända att något som jag har skrivit inte stämmer in på dom, men ni fattar grejen  =)


/malin

föriövrigt så är det åseandersson som
står för bilden, även linnzan bilden.








Kommentarer
Postat av: Anonym

finaa!

2009-04-03 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0