Dagen

Jag måste säga att jag måste få klaga på oss angående vår uppdatering. Jag hoppas att det senare i kväll kommer ut lite bilder från dagen. I dag har 3/4 av Mathalina dansat streetdance, jag var den som fattades. Sedan så har hela klass 9 sett på populärmusik från Vittula, några kommentarer om filmen vill jag inte lämna ut men vi kan sammanfatta den som en aning skum. Efter skoldagen så for 3/4 (återigen) av Mathalina på ug och bakade tårta, även vår rara gästbloggare var med. Vi skapade fantastiska tårtor, eller egentligen bara en eftersom jag råkade riva sönder den ena det första jag gjorde och sedan blev det hela ett enda stort kaos.

Bara för övrigt så har jag äntligen skickat iväg SO-arbetet, bye bye Hitler. Det enda som var bra med det där förbannade kriget var att vi fick en stuga uppbyggd i Tärnafjällen. En annan sak som var bra var att vår fredsorganisation startades efter krigets slut.

Tack och bock för i dag, jag hoppas som sagt att få ut lite bilder på våra tårtor från dagen. Senare kanske det även kommer att komma ut lite dansbilder på mina hjältar(bara jag får tag i bilderna från vår vän Åse, hon som petade näsan på bilden jag lade ut igår).



Kastar in en otroligt busig bild från barnen Lyckas sida från skolavslutningen -06
/Melly

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU BARa

KLAGAR

KLAGAR

KLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGARKLAGAR

KLAGAR

2009-04-03 @ 11:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0