chöötttt

Igår så tränade jag löpintervaller(tsm med fotbollslaget), ganska jobbigt kan man sammanfatta det som :)
Efter träningen så väntade "parmiddag" hos Jocke tillsammans med Moa och Jonte :)
Vi grillade gott kött, åt hasselbackspotatis, sallad med fetaost, grillade paprikor och någon äckel typ av ost som jag inte kan namnet på. Jag kan säga att vi våld åt!! Men gott var det!

Efter det så for vi hem till Myra och såg fotboll
Man.united. - Porto :)
Kvällen avslutades hos Jocke med kladdkaka och NHL!
Mke trevlig kväll :)

Jag kan även ta och meddela att jag nu förövrigt har hittat min avslutningsklänning, vilket känns super bra :)

/ Melly

Kommentarer
Postat av: Mattis

lägg ut en bild på klänningen?:D

2009-04-16 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0