byxe

tänkte att jag skulle passa på att blogga nu när
jag är ensam. Fredde är ute med sina kära vänner
och tar livet av sig. (kör skoter)
det är nämligen så att jag är i byxe även kallat byske
och är därför väldigt inaktiv i vår kära blogg.
igår var vi till nått konstigt land, det hette så.. eller
blablablalandet iaf, kommer inte ihåg första.
fredde skulle iaf hämta nånting där, vi hittade inte
och jesper körde fast i leran. Sen när vi hittade dit
vi skulle så var bilarna översnöade och arvid gjorde
ett magplask rakt ner i marken från en snöhög.
när vi kom hem därifrån for vi några folk hit och såg film.
(pilutta er, jag har redan varit med på en filmkväll i veckan!)
jag tänkte även det hära med enbart tjejkväll, är det inte så
att det redan var bestämt att det skulle vara gott och blandat?
imorgon ska jag klippa mig också,, hehehe igelkottfrisyr hade
jag tänkt mig:d:D:d



hannas skolfoto från 8an.


/mattis

Kommentarer
Postat av: Melly

Jo, den är numera det :)

2009-04-16 @ 16:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0