brauppdatering.nu

Tack och lov att Linnzan ryckte in och gästbloggade lite, alla mathalina medlemar verkar ha tagit semester.
Jag vill be om ursäkt för att ha fel informerat er IGEN, matchen igår vart visst 13 eller 14 - 1, ingen verkar riktigt veta men då kan ma ju själv välja ett resultat som känns bra.

idag har jag pluggat 4 timmar i sträck, sen tog min kära vänn och privat chaufför (en av dom, jag har massvis) med mej till boliden centrum för inskrivníng och sen motions-sim... Svar: Ja, jag är nästan lite för vuxen för min egen ålder. Kan meddela att allt gick enligt planen, ingen drunknade iaf, tror jag (?)

under morgon dagen fyller Kajsa, alltså min mor 40 år, detta ska firas med tårta osv :)
dessutom firar jag och alexander 2 månader, detta ska firas med tårta osv :)
som ni ser har ja bara skrivit om två tårtor, men vi har minsann 4 i kylen så ja ska hitta på 2 saker till att fira


det är dax att dra fram mathalinas party ballonger nu igen:)
och inte att glömma att malin fyller 15 år och 11 månader

/H a n n a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0