back.

Det känns lite som att det var länge sen sist, det kan ha och göra med att de var de...
designen måste bytas, jag känner mej lite spyless på denna.
Förövrigt finns det inte mycket att rapportara om senaste dagarna, jag har mest bara degat, förutom filmkvällen då.
Och går kvällen när jag hängde på gymmmet och kvällen då när jag var på match ( vi lämnar inga komentarer om sistnämda aktivitet)

imorgon så kommer min kort dag att gå bort för att vi ska se teater3/4 av mathalina tackar innerligt för att vi måste vara kvar på skolan istället för att gå hem 20 i 1....
Om jag inte får tillbaka den tiden vi förlorar, ska jag personligen söka upp barbro och... (valfritt öde)

Nu slumpar jag nån ful bild och sover sen,

tro de eller ej, men jag lyckades verkligen slumpa fram en ful bild....

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0